Termékek a kosárban

Összesen: 5 388 164 Ft

Tovább a kosárhoz

Még vásárolni szeretnék


Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram


Rocky könyv, DVD webáruház - Pénzvisszafizetési garancia


Rocky könyv, DVD webáruház - MPL PostaPont


Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

Horváth Dóra; Nyírö Nóra; Csordás Tamás - Médiaismeret

Médiaismeret (Könyv)

Reklámeszközközök és reklámhordozók

Író:
Horváth Dóra; Nyírö Nóra; Csordás Tamás;

Kategória:
Könyv > Társadalomtudomány > Média;
4 208 Ft
(Eredeti ár: 4 950 Ft)
Megtakarítás: 15%
Szállítás: Bizonytalan



Tartalom:


A „média” szó és fogalom mára divattá, hatalommá, bizonyos esetekben misztikummá vált. A korábbi sportágától megváló élsportoló, a valóságshow-ból kilépő ismeretlen szereplő, valamely televíziós műsorszám nyertese mára jellemzően így fogalmaz: „majd megjelenek a médiában” - jelezve, hogy a „médiában” való szereplés: karrier, lehetőség, egyben a siker mércéje. A média ezen értelmezése az egyén szintjén jelenik meg, de mit jelent a magát tudatosan pozicionáló, márkázó vállalat számára? Egy márkamenedzser számára az a mondat, hogy „majd megjelenik a márkám a médiában”, valami mást jelent, hiszen nem mindegy, hol, mikor, milyen formában, milyen tartalommal jelenik meg. Könyvünk a kérdés megalapozott megválaszolásának módszertanát nyújtja át az olvasónak. A gyakorlati üzleti és marketingkommunikáció képzések, gyakorló szakemberek számára összeállított könyvünkkel a célunk az, hogy bemutassuk, a tudatosan tervezett márka- és vállalati üzenetek csatornái objektíven hogyan jellemezhetők, és ezáltal milyen előzetes preferenciákat fogalmazhat meg a marketing- és kommunikációs tervezés során a szakember.


Kiadás éve: 2013
Oldalak száma: 314 oldal
Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött
ISBN: 9789630594424
EAN: 9789630594424





Oldal frissítés:

Tag-ek: Horváth Dóra; Nyírö Nóra; Csordás Tamás



Horváth Dóra további könyvei

Horváth Dóra összes könyve >     Nyírö Nóra összes könyve >