Termékek a kosárban

Összesen: 2 674 843 Ft

Tovább a kosárhoz

Még vásárolni szeretnék




Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram


Rocky könyv, DVD webáruház - Pénzvisszafizetési garancia


Rocky könyv, DVD webáruház - MPL PostaPont


Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

Újszászi Bogár László - Győzz meg és uralkodj!

Győzz meg és uralkodj! (Könyv)

A meggyőzés tudományának üzleti gyakorlata

Író:
Újszászi Bogár László;

Kategória:
Könyv > Pénz, befektetés, üzlet > Kommunikáció, tárgyalástechnika;
4 242 Ft
(Eredeti ár: 4 990 Ft)
Megtakarítás: 15%

Raktáron Szállítási idő: 1-3 munkanap



Tartalom:


""Szerintem minden jól ment, de a végén mégsem nálam vásárolt az ügyfél és nem értem, mi lehetett a gond." Rengeteg értékesítő tanácstalan, mert úgy érzi, elméletileg mindent jól csinált, de mégsem járt sikerrel. A leggyakoribb problémák egyike, hogy amikor a tárgyalópartner máshogy reagál, mint amire az üzletkötő számított, akkor teret kap az erőszakoskodás - és ez gyakran nem is tudatosul. Ilyenkor a meggyőzés tukmálásba csap át, amitől az ügyféljelölt menekül. De vajon lehet tudatosan és rámenősség nélkül irányítani az emberek figyelmét? Hol vérzik el a legtöbb értékesítő? És egyáltalán: a befolyásolás etikus? A Győzz meg és uralkodj többek között ezekre a kérdésekre adja meg a választ - sallangok nélkül. A tudományos eredményeket való életből vett üzleti példákkal illusztrálja és közérthető nyelven adja át mindenkinek, aki meggyőzőbben szeretne kommunikálni. Dr. Újszászi Bogár László az üzleti életben is aktív egyetemi oktató, aki azokban a meggyőzéstechnikai eszközökben hisz, amelyeket ő vagy egy hazánkban elismert kutató minimum 300-500 fős mintán tesztelt - és amelyek legalább 5-8%-os javulást hoztak a vizsgálatok során. Az általa kidolgozott BDA-modellt már a Dubai University-n is tanítják és olyan nagyvállalatok támaszkodnak rendszeresen a szakértelmére, mint az Opten, a Lindab, a Dow Dupont vagy a Konica Minolta. A könyv szerkesztője, Tabajdi Enikő végzettsége szerint élelmiszermérnök és közgazdász. Egyetemi tanulmányai után a Kreatív Kontrollnál helyezkedett el, ahol megtanulta, hogyan kell úgy megírni egy termék landing oldalát, hogy az 10 millió forintot meghaladó bevételt hozzon. Senior copywriterként nemcsak az értékesítési, hanem a tartalmi szövegírásban is otthonosan mozog, érdeklődési köre pedig a pszichológiára is kiterjed - mindez nagy segítségére volt a szerkesztési munkában."


Kiadás éve: 2019
Oldalak száma: 132 oldal
Kötésmód: ragasztókötött
ISBN: 9786158116220
EAN: 9786158116220





Oldal frissítés:

Tag-ek: Újszászi Bogár László