Termékek a kosárban

Összesen: 6 867 363 Ft

Tovább a kosárhoz

Még vásárolni szeretnék




Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram


Rocky könyv, DVD webáruház - Pénzvisszafizetési garancia


Rocky könyv, DVD webáruház - MPL PostaPont


Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

D. Faulkner, Cliff Bowman - Versenystratégia

Versenystratégia (Könyv)

Modern Gazdasági Ismeretek

Író:
D. Faulkner; Cliff Bowman;

Kiadó:
Panem Kft.
Kategória:
Könyv > Társadalomtudomány > Közgazdaság;
1 692 Ft
(Eredeti ár: 1 990 Ft)
Megtakarítás: 15%
Szállítás: Bizonytalan



Tartalom:


A versenystratégia sarokköve: értékközvetítés a fogyasztó felé. Ezért a könyv elsőként bemutatja, hogyan vizsgáljuk meg a fogyasztói mátrix segítségével a vállalat rendelkezésére álló alapvető stratégiai lehetőségeket az adott termékre és piaci szegmensre vonatkozóan. A vállalat relatív hatékonyságának és hatásosságának felmérése a ter- melői mátrix alkalmazását mutatja be. Áttekinti, hogyan mérjük fel a versenykörnyezetet, különös tekintettel a versenytársak relatív erősségeinek felbecslésére. Foglalkozik a jövőre vonatkozó elemzéssel, a bizonytalanság gyakorlati értelmezésével és az alternatív stratégiák értékelésével. Választ kaphatunk a versenystratégia három alapvető kérdésére: Mely piacokon, illetve mely piaci szegmenseken kell versenyeznünk? Mely termékekkel kell versenyeznünk? Hogy szerezhetünk fenntartható versenyelőnyt ezeken a kiválasztott piacokon? Ha a vezetőknek nincs válaszuk ezekre a kérdésekre, akkor a vállalkozásnak nincs tiszta, átgondolt és megértett versenystratégiája. Ez a könyv tömör összefoglalását adja a versenystratégia tartalmának és folyamatának, illetve értelmezi az egyes vállalati funkciók, osztályok szerepét a versenystratégia kidolgozásában.


Eredeti név: THE ESSENCE OF COMPETITIVE STRATEGY
Kiadás éve: 1999
Oldalak száma: 150 oldal
Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött
ISBN: 9789635452224
EAN: 9789635452224





Oldal frissítés:

Tag-ek: D. Faulkner, Cliff Bowman