Termékek a kosárban

Összesen: 0 Ft

Tovább a kosárhoz

Még vásárolni szeretnék




Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram


Rocky könyv, DVD webáruház - Pénzvisszafizetési garancia


Rocky könyv, DVD webáruház - MPL PostaPont


Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

Klausz Melinda - A közösségi média botránykönyve

A közösségi média botránykönyve (Könyv)

Hogyan kezeljük a közösségi média konfliktusat a digitális térben?

Író:
Klausz Melinda;

Kategória:
Könyv > Társadalomtudomány > Média;
4 080 Ft
(Eredeti ár: 4 800 Ft)
Megtakarítás: 15%

Raktáron Szállítási idő: 1-3 munkanap



Tartalom:


"Az online felületeken szemvillanás alatt terjedhetnek a konfliktusok. Elég egy át nem gondolt gyors, vagy éppen egy megfelelő, de túl késői válasz és arra eszmélünk, hogy már a sajtó foglalkozik velünk, a vásárlók bojkottot hirdetnek, az árbevételünk pedig csökken. Bár könnyű és gyors megoldásnak tűnhet a negatív hozzászólások törlése, bannolása, sajnos nem minden felületen tehetjük ezt meg, másrészt a mai felhasználók igencsak átlátják az oldalak működését és könnyűszerrel választhatnak egy számunkra fájóbb támadási formát. Érdemes tehát megtanulni inkább a konfliktusok megfelelő kezelését! Könyvünkben közel 150 esettanulmányon és számos feladaton keresztül mutatjuk be kifejezetten a social media felületeken megjelenő vállalati, munkahelyi és magánéleti konfliktusok, problémák valamint panaszok típusait, megoldási és megelőzési módjait. A kötetben a trollok, az influencerek, a nyereményjáték-vadászok, az Instagram "fake-beszállítók" és az általuk okozott konfliktusok is helyet kapnak."


Kiadás éve: 2019
Oldalak száma: 374 oldal
Kötésmód: karton
ISBN: 5901234123457
EAN: 5901234123457





Oldal frissítés:

Tag-ek: Klausz Melinda



Klausz Melinda további könyvei

Klausz Melinda összes könyve >

Akik ezt vásárolták, vettek még

Tamás Rita - Ne pánikolj, sportolj! KÖNYV Raktáron -15 %
4 999 Ft
4 249 Ft