Termékek a kosárban

Összesen: 7 037 341 Ft

Tovább a kosárhoz

Még vásárolni szeretnék


Rocky könyv, DVD webáruház - Hűségprogram


Rocky könyv, DVD webáruház - Pénzvisszafizetési garancia


Rocky könyv, DVD webáruház - MPL PostaPont


Rocky könyv, DVD webáruház - ügyfélszolgálat

Giles Lury - Inspiráló innovációk

Inspiráló innovációk (Könyv)

75 marketingtörténet - Kis segítség nagy ötletekhez

Író:
Giles Lury;

Kategória:
Könyv > Pénz, befektetés, üzlet > Menedzsment, vezetési stratégiák;
2 974 Ft
(Eredeti ár: 3 499 Ft)
Megtakarítás: 15%

Raktáron Szállítási idő: 1-3 munkanap



Tartalom:


A legjobb ötletek gyakran a legváratlanabb helyzetekben jutnak eszünkbe, megvalósításukhoz pedig gyakran rögös és fordulatokban gazdag út vezet. A kötet 75 világszerte ismert márka történetét meséli el szórakoztató formában, röviden kiemelve az inspiráció forrását jelentő kulcsmomentumokat mint ötletszikrákat. Gondolták volna, hogy a világ első ragasztóstiftjét, a Pritt Sticket gyártó vállalat alapötletéhez egy repülőgép leszállása alatt elkészülő smink látványa adta az inspirációt? Vagy az Airbnb alapítói, Joe Gebbia és Brian Chesky 2007-ben még a mindennapi lakhatási költségeik fedezését is alig érték el, sikeres vállalkozásuk alapkoncepcióját pedig három sikertelen próbálkozás előzte meg? Az innováció megannyi formában lát napvilágot; kibontakozhat szépen, lassan, de akár hirtelen is utat törhet magának, és ehhez hasonló módon az inspiráció is számos forrásból eredhet. A kötetben szereplő anekdoták marketinges tanmeséknek is tekinthetők, amelyek változatos élettörténeteket tárnak elénk. Egy szempontból azonban nagyon is hasonlók: a tanulságok alapján bárhol és bármikor inspirációra lelhetünk. Ha tehát jó innovátorok akarunk lenni, mindig mindenhez kellő kíváncsisággal kell hozzáállnunk - állítja a szerző, Giles Lury, egy vezető márkatanácsadási vállalat, a The Value Engineers igazgatója és a nemzetközi marketingélet egyik meghatározó szereplője. Giles Lury e kötetét a világ összes vállalkozószellemű különcének, lázadójának és bajkeverőjének ajánlja, hangsúlyozva, hogy bár napjaink marketingmantrája mindig a fogyasztót helyezi az első helyre, az eredetiséghez és a formabontó innovációkhoz nem feltétlen innen szükséges elindulni.


Eredeti név: Inspiring Innovation: 75 Marketing Tales to Help You Find the Next Big Thing
Kiadás éve: 2020
Oldalak száma: 204 oldal
Kötésmód: puhatáblás, ragasztókötött
ISBN: 9786155884795
EAN: 9786155884795





Oldal frissítés:

Tag-ek: Giles Lury